Hocam saçma sapan konu açan sensin kusura bakma da kâr payı istiyorsan zarara da ortak olmalısın. Hadi olmuyorsun diyelim oran çok yüksek onu da geçtim asıl senin üslubun yakışmamış foruma. Amaç baltalamak elbette değil ama yazmadan geçemedim.