• 01-12-2021, 16:51:57
    #19
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    byjameson adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaşlar rica ediyorum sadece ilgilenenler yorum yapsın saçma sapan yorumlarınızı kendinize saklayın. yok ücretsiz olsa nolurmuş, istersen baklava da açayım sana. yok spk ne dermiş falan böyle uçuk kaçık ütopik yorumlar yakışmıyor bu foruma
    engel.
  • 01-12-2021, 16:53:27
    #20
    Üyeliği durduruldu
    tickenio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    engel.
    bizim milletimiz birşeyi beceremez, becerinide böyle yok eder işte. yazıklar olsun size. böyle yazanlar kesinlikle kullanamaz sistemimi
  • 01-12-2021, 16:55:50
    #21
    byjameson adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bizim milletimiz birşeyi beceremez, becerinide böyle yok eder işte. yazıklar olsun size. böyle yazanlar kesinlikle kullanamaz sistemimi
    Hocam ortada kullanmaya yatkın bir sistem yok ki? en başta yazdığınız başlık konuyla alakasız. Aldığınız komisyon ve içerikte bahsettiğiniz durumlar tamamen tek taraflı düşünülmüş. İnsanlarda bunu yorumluyor haklı olarak, eğer siz bunu kaldıramıyorsanız ve konuyu üsluba çeviriyorsanız önce kendi üslubunuza ve esnaflığınıza bakın
  • 01-12-2021, 16:56:10
    #22
    Bot kaldıraçlı işlem yaparak kazandırıyor sanırım. Ancak kaldıraç yöntemi kasanın erimesine de sebep olabilir. İnsan, doğası gereği her işe kazanacağını düşünerek girer. Örneğin hiç kimse iflas etmek için şirket kurmaz veya kaybetmek için iddaa kuponu oynamaz. Elbette sizin botunuzu da kazanacağını düşünerek kullanmak ister. Hadi 5-10 dolarlık kayıp çok birşey olmayabilir ancak kaldıraçlı sistemde örneğin 200 usd bir anda 110-120 dolara düştüğünde ne olacak? Yani botta buna bir önlem var mıdır? Belli bir oranda kayıp oluştuğunda hemen kaybı durdurma özelliği mevcut mudur?
  • 01-12-2021, 17:07:03
    #23
    Üyeliği durduruldu
    perkosan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bot kaldıraçlı işlem yaparak kazandırıyor sanırım. Ancak kaldıraç yöntemi kasanın erimesine de sebep olabilir. İnsan, doğası gereği her işe kazanacağını düşünerek girer. Örneğin hiç kimse iflas etmek için şirket kurmaz veya kaybetmek için iddaa kuponu oynamaz. Elbette sizin botunuzu da kazanacağını düşünerek kullanmak ister. Hadi 5-10 dolarlık kayıp çok birşey olmayabilir ancak kaldıraçlı sistemde örneğin 200 usd bir anda 110-120 dolara düştüğünde ne olacak? Yani botta buna bir önlem var mıdır? Belli bir oranda kayıp oluştuğunda hemen kaybı durdurma özelliği mevcut mudur?
    Tabi ki var. Örn: %1 kar veya %1 zararda çık gibi.
  • 02-12-2021, 15:05:58
    #24
    Bu tür sistemleri pazarlamak bana angarya geliyor, yanlış anlamayın eleştirmiyorum, şahsen algoritmalarla 6-7 yıldır uğraşan ve 2-3 yıldır tüm gelirini bu işlemlerden kazanan biriyim, ortaya güzel birşey çıkarmış olabileceğinize inanıyorum.
    Ama bu sistemleri pazarlamak, insanlara anlatmak, yasal prosedürleri yerine getirmek vs. bana oldukça zor geliyor, özellikle insanları ikna etme tarafı.

    Size tavsiyem madem böyle bir işe giriştiniz, eğer gerçekten bir portföyü yönetmek istiyorsanız, bunu böyle basit bir konuyla yapamazsınız, konuyu detaylandırmalı, üstü kapalı da olsa basit bir şekilde stratejinizle ilgili ipuçları vermelisiniz.
    Tabiki sisteminizi açıklayın diyemez kimse, ama en azından x + y + z indikatörlerinden faydalanıyoruz, veya şöyle bir matematik uyguluyoruz gibi bilgiler gerekli.
    Ayrıca günlük ödeme olayı bu işi oldukça karıştırır, aylık yada minimum haftalık hesaplaşma şeklinde yürütürseniz sizin için daha kolay olur.
    Komisyonun yüksekliği konusunda bir yorum yapmayacağım, bu oran başarıyla ilişkilidir, biri bana %1 riskle günlük %100 kazanç vaad etse kazancın %90 ını da veririm.

    Zarara ortak olmalısın diyen arkadaşlar, para piyasalarında kimse sizin zararınıza ortak olmaz.
    Devletler bile kazandığınız zaman vergi alır, ama zarar ettiğinizde sen geçen sene ödemiştin bu sene geri verelim demez,
    veya bir yatırım fonu aldığınızda, başarılıyken karınıza ortak olurlar ama iş terse döndüğünde bu fon yöneticisi beceriksizmiş yanlış yatırım yapmış deyip size zararınızı vermezler,
    yatırım sektöründe başarılarınıza ortak çıkar ama zararları tek başınıza çekersiniz malesef.

    Eğer konunuzu detaylandırıp, veya özelden stratejiniz ve kabul edilmesi gereken riskler hakkında detaylı bilgilendirme yaparsanız yatırım yapabilirim.
  • 02-12-2021, 15:07:50
    #25
    Alıntı
    -Edilen Kardan Hergün gece 12 de %40 komisyon talep ediyoruz. Vermeyenler sistemden çıkarılacaktır birdaha alınmayacaktır.Ne kadar kazandığınızı sistemden görebiliyoruz.
    Alıntı
    -Herhangi bir zararda mesuliyet kabul etmiyoruz.


    kardan kar payı zarardan mesuliyet yok. Kafa karıştırıcı.
  • 02-12-2021, 15:37:56
    #26
    %40 az olmuş bende 70 felan olmalıydı.
  • 02-12-2021, 16:22:32
    #27
    kar konusunda ortaksınız %40 ama zarar konusunda yok
    futures botları hep anlık düşüşlerde patlıyor birde bunuda hesaba katmak lazım
    ve aynı zamanda yanlış anlamayın hocam fakat piyasada günlük ve haftalık ücretli bütün botlar şuana kadar piyasadan silindi herkes aylık botlara yöneldi ki onlarında bütçesi %40 değil 10-20-30 dolar diye gidiyor
    bilgisayara bağlanma 200 tl zaten onu geçtim