kar konusunda ortaksınız %40 ama zarar konusunda yok
futures botları hep anlık düşüşlerde patlıyor birde bunuda hesaba katmak lazım
ve aynı zamanda yanlış anlamayın hocam fakat piyasada günlük ve haftalık ücretli bütün botlar şuana kadar piyasadan silindi herkes aylık botlara yöneldi ki onlarında bütçesi %40 değil 10-20-30 dolar diye gidiyor
bilgisayara bağlanma 200 tl zaten onu geçtim