Bundan 1 hafta önce keşfettiğim ve portföyümün %80'ini oluşturan QANX tokeni sizlere de tanıtmak istedim. Tarih atıyorum buraya 1 ay sonra neler olacak çok merak ediyorum. (17.11.2021) - 0,13$
Önümüzdeki ay içerisinde en büyük 10 borsadan birinde listelenecek . Ve inanılmaz bir teknolojiye sahip ekip çok iyi , fiyatı yükseltmek üzerine değil de gerçekten bir şeyler üretmek için çalışıyorlar. tokenin satışı sadece pancakeswap üzerinde var.
2021'in 4. çeyreğinde TestNeti başlayacak. 2022'nin ilk çeyreğinde ise MainNet çalıştırılacak.
Teknolojisinin ne kadar iyi olduğunu gösteren tablo; (eth'nin 4 saatte yaptığı işlemi 5 dakika içerisinde QUANTUM bilgisayarı teknolojisiyle yapabiliyor.)

Aşağıdaki videoyu izleyerek daha detaylı bilgiye sahip olabilirsiniz.
https://www.youtube.com/watch?v=r5N13HUCxdc&t=65s
Bu yazıda yer alan hiçbir ibare yatırım tavsiyesi içermemektedir.
Pancakeswap üzerinden alabilirsiniz, ---