Bir hafta once kesfettiginiz ve daha herhangi bir borsa da bile listelenmeye bir tokene,misal 100 binlarinizin 80 binlarisini mi yatirdiniz?
O kadar basit değil hocam, 2 yılı aşkın süredir kripto piyasasında işlem yapıyorum. Projeyi 1 haftadır didik didik inceledim. Amaçları borsa listelemesi değil, yol haritasında token ilk çıktığından beri ne zaman borsa listelemesi olacağı belli.
Mesele zaten herhangi borsada listelenmemesi ayrıca. Siz herhangi bir coini borsadan aldığınızda listelenmeden alanlar parayı götürüyor. Bu token Fiyatlanmamış henüz. Ek olarak Benim aldığım fiyattan 2x yaptı bile.
Geleceğin ALGO, FTM hatta ADA'sı olacağını düşünüyorum.