zerare adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2015 den beri alsat yapiyorum.r10 da ahmet adinda bir arkadas sayesinde polinex borsasindan yapiyorduk bu islemleri.o zamanlar bitcoin ulkemiz insani icin seytan icadi gibi bir seydi.gun oldu cok kazandik,zaman oldu bir coinde iki ay bekledik,gun oldu zarari icimize cektik,bu piyasanin bana ogrettigi tek sey,bir coine para girerse fiyati siser,para cikarsa coinin fiyati iner.

gunumuzde neredeyse her coinin projesi bir kactanesini ayri tutuyorum,ozellikle oyun,meta ve web3 tarzi olanlarini,bu def ve dex peojeler neredeyse birbirinin aynisi.

cuzdanimda neredeyse 30 tane coin var bir coguna 10-20 dolar atmistim,bazilari ayni seviyede bazilari neredeyse 1 dolara inmis durumda ve uzun sure de cikmayacak gibi duruyor.

gunumuz piyasasinda hele ki yillanmis bir projenin 10-20x yapmasi zor lakin imkansiz degil.tabi bunun bir de tersi var -10/20 yaptigi durumda kalmanizi istemem.kisise bir tavsiye de bulunacagim dikkatli yatirim yapin…Bol kazanclar dilerim…
Teşekkür ediyorum güzel tavsiyeleriniz için, çok tehlikeli sulardayız. 10.000 usd civarında yatırım yaptım bu projeye ve bir borsaya girmesi bile yeterli olacaktır 2 3x yapması için kanımca. Dediğiniz gibi çok fazla birbirinin aynısı proje var fakat bunda ortada bir sağlam bir teknoloji bulunmakta. Umarım umduğum gibi gider. Fiyat güncellemesi yapacağım konu üzerinden