• 03-11-2021, 00:02:26
    #1



    03.11.2021 Tarihli SOL Teknik Analiz
    SOLUSDT
    -Grafiğimiz günlük periyotta hazırlanmıştır.
    Solana (SOL) Sarı bölgede düşen kırılımı gerçekleşmiş olup 216.00$ direnci yukarı kırılımı ve üzerinde seyretmesi halinde hedef seviyeleri
    • 277.80$
    • 377.80$
    Olarak görünmektedir.
    Solana (SOL) TEDBİR AMAÇLI STOPLOSS SEVİYESİ
    • Fiyat hareketleri 216.00$ üzerinde seyretmesi halinde, 216.00$ Stoploss olarak ele alınabilir.
    • 177.08 bir diğer önemli destek seviyesi.

    Kaynak
    Türkiye Kripto (TAMAMEN ÜCRETSİZDİR)
    Türkiye Kripto - Google Play'de Uygulamalar
    ‎Türkiye Kripto App Store’da (apple.com)
  • 03-11-2021, 00:11:48
    #2
    Anlam veremediğim bir nokta var.

    Grafikler insanların alım satım yapmasına göre şekil almıyor mu?

    Neden grafikler yerine insanlar grafiklere göre şekil almaya çalışıyor, grafik yorumu elon musk'ın bir twiti ile geçersiz kalabiliyorsa analizler bu piyasaya uygun değil gibi.
  • 03-11-2021, 00:17:17
    #3
    krsadlacin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Anlam veremediğim bir nokta var.

    Grafikler insanların alım satım yapmasına göre şekil almıyor mu?

    Neden grafikler yerine insanlar grafiklere göre şekil almaya çalışıyor, grafik yorumu elon musk'ın bir twiti ile geçersiz kalabiliyorsa analizler bu piyasaya uygun değil gibi.
    Hocam bir nevi patika gibi düşünebilirsiniz. Olağan dışı bir hareket, bir alım satım olmadığı sürece, insan psikolojisi alım satımı genelde bu şekilde seyrediyor demektir aslında grafik.
  • 03-11-2021, 00:18:19
    #4
    krsadlacin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Anlam veremediğim bir nokta var.

    Grafikler insanların alım satım yapmasına göre şekil almıyor mu?

    Neden grafikler yerine insanlar grafiklere göre şekil almaya çalışıyor, grafik yorumu elon musk'ın bir twiti ile geçersiz kalabiliyorsa analizler bu piyasaya uygun değil gibi.
    grafik filan bos hikaye bence bir kac kisi var veya buyuk borsa istedigi an,piyasaya mudahele ediyor ve istedigi coini sisiriyor veya patlatiyor.Grafiklerden dogru sonuc alinsaydi bugun bu semalara bakip,yatirim yapanlar dunyanin en zenginleri olurdu.
  • 03-11-2021, 00:18:55
    #5
    krsadlacin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Anlam veremediğim bir nokta var.

    Grafikler insanların alım satım yapmasına göre şekil almıyor mu?

    Neden grafikler yerine insanlar grafiklere göre şekil almaya çalışıyor, grafik yorumu elon musk'ın bir twiti ile geçersiz kalabiliyorsa analizler bu piyasaya uygun değil gibi.
    Balinalar ve tahtacılar grafikleri takmaz ve dolayısı ile alt üst edebilirler. Grafikler her şey olağan seyrinde giderken işe yarar çünki aynı methodu kullanan binlerce kişi grafiğe göre alım ve satım yaptığında olması gerekenler olur.
  • 03-11-2021, 00:19:58
    #6
    Teşekkürler paylaşım için. Bol kazançlar
  • 03-11-2021, 00:23:19
    #7
    Gold üye
    krsadlacin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Anlam veremediğim bir nokta var.

    Grafikler insanların alım satım yapmasına göre şekil almıyor mu?

    Neden grafikler yerine insanlar grafiklere göre şekil almaya çalışıyor, grafik yorumu elon musk'ın bir twiti ile geçersiz kalabiliyorsa analizler bu piyasaya uygun değil gibi.
    İlgili görselde w formasyonu var mesela, kırmızı çizgiden kırılım hacimli gerçekleşmiş ardından kırıldığı bölgeye geri dönerek retest yapmış ve yukarıya yolculuk başlamış.
    dolayısıyla görüldüğü üzere grafik alım yaptırmış yine grafik sattıracak.

    elbette bitcoin kaynaklı veya herhangi bir haber grafikten bağımsız hareket yaptırabilir riskini ona göre yönetmeli.
  • 03-11-2021, 00:24:21
    #8
    zerare adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    grafik filan bos hikaye bence bir kac kisi var veya buyuk borsa istedigi an,piyasaya mudahele ediyor ve istedigi coini sisiriyor veya patlatiyor.Grafiklerden dogru sonuc alinsaydi bugun bu semalara bakip,yatirim yapanlar dunyanin en zenginleri olurdu.
    Şimdi siz her iş çıkışı BİM'den ekmek alıyorsunuz diyelim. Sizin gibi 100 kişi her gün akşam 7-8 arası BİM'den ekmek alsa bu bir grafik oluşturur. Aranızdan birkaçının 2-3 gün boyunca Migros'tan alışveriş yapmanız bu grafiği bozmayacaktır. Ya da Migros'taki kısa süreli kampanyanın, tüm herkesi kendine çekmesi, BİM'in bu total grafiğini bozmayacaktır. Çünkü Migros kampanyası bitince, çoğu kişi BİM'e geri dönecektir.
    Yukarıda da bahsettim, grafik; aslında insanların bugüne kadar izlediği yol demektir. Psikolojik bir haritadır. Bu olursa, daha önce bu olmuş ve buna göre şu eğri ortaya çıkmış gibi bir sonuçtur. Mesela Dolar 3 birim değer kaybettiğinde, insanlar Dolar bozmaya başlıyorsa, bu 2-3 kez tekrarlandıysa; bu artık Dolar'ın her 3 birim değer kaybedişinde aşağıya doğru düşüş trendine girdi gibi bir yorum/grafik doğurmaktadır.

    Not: Grafiklere bende inanmazdım. Ancak alım satım psikolojimizin, grafiğin ta kendisi olduğunu düşündüğüm ana kadar...
    Sevgiler...
  • 03-11-2021, 00:31:12
    #9
    ErenKumek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şimdi siz her iş çıkışı BİM'den ekmek alıyorsunuz diyelim. Sizin gibi 100 kişi her gün akşam 7-8 arası BİM'den ekmek alsa bu bir grafik oluşturur. Aranızdan birkaçının 2-3 gün boyunca Migros'tan alışveriş yapmanız bu grafiği bozmayacaktır. Ya da Migros'taki kısa süreli kampanyanın, tüm herkesi kendine çekmesi, BİM'in bu total grafiğini bozmayacaktır. Çünkü Migros kampanyası bitince, çoğu kişi BİM'e geri dönecektir.
    Yukarıda da bahsettim, grafik; aslında insanların bugüne kadar izlediği yol demektir. Psikolojik bir haritadır. Bu olursa, daha önce bu olmuş ve buna göre şu eğri ortaya çıkmış gibi bir sonuçtur. Mesela Dolar 3 birim değer kaybettiğinde, insanlar Dolar bozmaya başlıyorsa, bu 2-3 kez tekrarlandıysa; bu artık Dolar'ın her 3 birim değer kaybedişinde aşağıya doğru düşüş trendine girdi gibi bir yorum/grafik doğurmaktadır.

    Not: Grafiklere bende inanmazdım. Ancak alım satım psikolojimizin, grafiğin ta kendisi olduğunu düşündüğüm ana kadar...
    Sevgiler...
    sorun su ki rutin her zaman bize dogru veriyi vermiyor.Grafik bir persfektif olabilir lakin,gecmis davranislari baz alarak yapilan bis istatistik bu ve insan davranislari veya fikirlerini hele ki milyonlarca yatirimciyi goz onunde bulundurursak tahmin etmek ve buna gore yatirim yapmak pek mantikli degil.size hak veriyorum lakin bu ara sosyal medyada o kadar cok kripto para uzmani turedi ki…Yaslari 18 ile 25 arasinda degisen o kadar cok bilgin var ki etrafta.Tavsiyem dikkatli olmaniz ve yatirim yaparken bir degil iki kere dusunmeniz yonundedir.