Anlam veremediğim bir nokta var.
Grafikler insanların alım satım yapmasına göre şekil almıyor mu?
Neden grafikler yerine insanlar grafiklere göre şekil almaya çalışıyor, grafik yorumu elon musk'ın bir twiti ile geçersiz kalabiliyorsa analizler bu piyasaya uygun değil gibi.
grafik filan bos hikaye bence bir kac kisi var veya buyuk borsa istedigi an,piyasaya mudahele ediyor ve istedigi coini sisiriyor veya patlatiyor.Grafiklerden dogru sonuc alinsaydi bugun bu semalara bakip,yatirim yapanlar dunyanin en zenginleri olurdu.