Anlam veremediğim bir nokta var.
Grafikler insanların alım satım yapmasına göre şekil almıyor mu?
Neden grafikler yerine insanlar grafiklere göre şekil almaya çalışıyor, grafik yorumu elon musk'ın bir twiti ile geçersiz kalabiliyorsa analizler bu piyasaya uygun değil gibi.
İlgili görselde w formasyonu var mesela, kırmızı çizgiden kırılım hacimli gerçekleşmiş ardından kırıldığı bölgeye geri dönerek retest yapmış ve yukarıya yolculuk başlamış.
dolayısıyla görüldüğü üzere grafik alım yaptırmış yine grafik sattıracak.
elbette bitcoin kaynaklı veya herhangi bir haber grafikten bağımsız hareket yaptırabilir riskini ona göre yönetmeli.