• 20-10-2021, 22:22:45
    #1
    Merhaba,
    Btc’nin ani çıkışının genellikle altları ezdiğini gözlemlemiştik ama bugün bu durum yaşanmadı.
    Aksine Btc yükselirken dominans düştü.
    Ayriyeten ETH de sıra bende diyerek hamlesini yaptı. Acaba bunların hepsinin bir anda yaşanması tesadüf mü?

    Bu arada BTC 20K’yı görecek diyenlere buradan selamlar 😀


    O zaman, parti başlasın

  • 20-10-2021, 22:24:47
    #2
    inşallah düşer biraz düşüğünden sattım çünkü düşsün amin :d
  • 20-10-2021, 22:26:42
    #3
    Yeşillenicez inşallah
  • 20-10-2021, 22:27:14
    #4
    Tren kalkıyor
  • 20-10-2021, 22:27:46
    #5
    CGLR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba,
    Btc’nin ani çıkışının genellikle altları ezdiğini gözlemlemiştik ama bugün bu durum yaşanmadı.
    Aksine Btc yükselirken dominans düştü.
    Ayriyeten ETH de sıra bende diyerek hamlesini yaptı. Acaba bunların hepsinin bir anda yaşanması tesadüf mü?

    Bu arada BTC 20K’yı görecek diyenlere buradan selamlar 😀


    O zaman, parti başlasın


    A.s din kardeşim
  • 20-10-2021, 22:28:03
    #6
    Olabilir ama bu sefer biraz farklı olacak diyebilirim, nisan ayında son zirvede önce btc zirveye çıkmış ardından ortalama 28-30 gün sonra altcoinler zirvede idi. Bu sefer yükselişin kademeli yerine aynı anda olmasını bende garip buldum. Benim gibi düşünen var mı diye girmişken, konunuza denk gelmem güzel. Bakalım neler olacak takipteyiz. (Kendi fikirlerimdir, yatırım tavsiyesi değildir)
  • 20-10-2021, 22:29:00
    #7
    esrefyasa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    inşallah düşer biraz düşüğünden sattım çünkü düşsün amin :d
    Yerinde olsam trend alt desteğinin retest noktasına alış emri koyardım.
    Ya da buradan da bir miktar alım yapabilirdim. Trend alt desteğine gelme ihtimalinde ekleme yapardım.

  • 20-10-2021, 22:30:04
    #8
    CGLR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yerinde olsam trend alt desteğinin retest noktasına alış emri koyardım.
    Ya da buradan da bir miktar alım yapabilirdim. Trend alt desteğine gelme ihtimalinde ekleme yapardım.

    ETH 2900 3000 civarlarından almayı planlıyorum, bi kötü haber çıksa düşerde bakıcaz nasip
  • 20-10-2021, 22:31:15
    #9
    esrefyasa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ETH 2900 3000 civarlarından almayı planlıyorum, bi kötü haber çıksa düşerde bakıcaz nasip
    Yalnız artık Çin yasaklamaları da işe yaramaz çünkü çok sayıda borsa Çin’den çıkış yaptı. Yasakladık deseler de etkisi olmaz 😀