Btcnin ani çıkışının genellikle altları ezdiğini gözlemlemiştik ama bugün bu durum yaşanmadı.
Aksine Btc yükselirken dominans düştü.
Ayriyeten ETH de sıra bende diyerek hamlesini yaptı. Acaba bunların hepsinin bir anda yaşanması tesadüf mü?
Bu arada BTC 20Kyı görecek diyenlere buradan selamlar 😀
O zaman, parti başlasın


Bakalım neler olacak takipteyiz. (Kendi fikirlerimdir, yatırım tavsiyesi değildir)
