Yerinde olsam trend alt desteğinin retest noktasına alış emri koyardım.
Ya da buradan da bir miktar alım yapabilirdim. Trend alt desteğine gelme ihtimalinde ekleme yapardım.
ETH 2900 3000 civarlarından almayı planlıyorum, bi kötü haber çıksa düşerde bakıcaz nasip