esrefyasa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ETH 2900 3000 civarlarından almayı planlıyorum, bi kötü haber çıksa düşerde bakıcaz nasip
Yalnız artık Çin yasaklamaları da işe yaramaz çünkü çok sayıda borsa Çin’den çıkış yaptı. Yasakladık deseler de etkisi olmaz 😀