esrefyasa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
inşallah düşer biraz düşüğünden sattım çünkü düşsün amin :d
Yerinde olsam trend alt desteğinin retest noktasına alış emri koyardım.
Ya da buradan da bir miktar alım yapabilirdim. Trend alt desteğine gelme ihtimalinde ekleme yapardım.