Merhaba Arkadaşlar Hayırlı Günler,
Mining Rig işine yeni başlayacağım, başlamadan önce bilgi edinmek istiyorum, siz değerli tecrübeli arkadaşlarımdan lütfen yardımlarınızı esirgmeyin.
Mining Rig Normalde TR yasak zannedersem, 500 - 1.500 tl elektrik faturası gelirse, SEDAŞ şikayet edebilir mi? Başımızı bu tür olaylar gelir mi?
Mining Rig Yapanlar Lütfen Bakabilir mi!
12
●335
- 20-10-2021, 10:50:26
- 20-10-2021, 10:53:40Mining yasak değil, her ay 200 tl elektrik faturası gelirken 5 aydır 850 tl elektrik faturası ödüyorum hiç bir yerden şikayet almadım.dikmenofficial adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yasak olan şey yurt dışından getirilip vergisi ödenmeyen kartla mining yapmaktır.
3 - 5 tane ekran kartı yüzünden başınız yanmaz merak etmeyin - 20-10-2021, 10:56:14Sick16 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok teşekkür ederim.
Birde RX570 - RX580 Kolayca uygun yer nereden temin edebilirim - 20-10-2021, 10:56:16Üyeliği durdurulduBugün Kayseri'de birisi komşusunu mining yapıyor diye şikayet etmiş galiba. Adamın 370.000 tllik sistemi almış jandarma.
Kaynak - 20-10-2021, 10:57:49Kimileri yasak değil diyor kimilerin evine jandarma geliyor basıyor bu nasıl oluyor ustadımangelicmoon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-10-2021, 10:59:18Üyeliği durdurulduHocam 2-3 tane kartla yapacaksan yap sorun olmaz. Ya da gidip vergi mükellefi ol. Mining'den kazandığın paranın vergisini ver bir şey olmaz. Vergi vermesen de olur. Vergi mükellefi olman yeterli. Büyük bir şey yapacaksan bunu yap.dikmenofficial adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-10-2021, 11:00:10Üyeliği durduruldusahibinden.comdikmenofficial adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
cihazları kaçak getirmediyseniz şu an mining yasak değil.
başka bir sorun olmaz yani şaka bir yana..