Merhaba Arkadaşlar Hayırlı Günler,
Mining Rig işine yeni başlayacağım, başlamadan önce bilgi edinmek istiyorum, siz değerli tecrübeli arkadaşlarımdan lütfen yardımlarınızı esirgmeyin.
Mining Rig Normalde TR yasak zannedersem, 500 - 1.500 tl elektrik faturası gelirse, SEDAŞ şikayet edebilir mi? Başımızı bu tür olaylar gelir mi?
Mining yasak değil, her ay 200 tl elektrik faturası gelirken 5 aydır 850 tl elektrik faturası ödüyorum hiç bir yerden şikayet almadım.
Yasak olan şey yurt dışından getirilip vergisi ödenmeyen kartla mining yapmaktır.
3 - 5 tane ekran kartı yüzünden başınız yanmaz merak etmeyin