• 20-10-2021, 11:02:02
    #10
    Şuan kullandığım sistemde RX580 Nitro + Special Edition var.
    Sistemim şuan satışta. Anlaşırsak ekran kartını güzel bir fiyata bırakırım
    https://www.r10.net/ikinci-el/297737...b-hdd-rgb.html
  • 20-10-2021, 11:02:32
    #11
    angelicmoon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bugün Kayseri'de birisi komşusunu mining yapıyor diye şikayet etmiş galiba. Adamın 370.000 tllik sistemi almış jandarma.
    Kaynak
    Çekememiş cahil ellam. ne gerizekalılar var ya.
  • 20-10-2021, 11:05:24
    #12
    angelicmoon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bugün Kayseri'de birisi komşusunu mining yapıyor diye şikayet etmiş galiba. Adamın 370.000 tllik sistemi almış jandarma.
    Kaynak
    Yurt dışından vergi ödemeden kaçak getirilen cihazlar ile mining yaparsanız Jandarma el koyabilir. Eğer kapıya biri geldiğinde ekran kartlarının Faturalarını gösterirsen geldiği gibi kapıdan döner gider. Mining yapmanın herhangi bir yasağı yok şuan.
  • 20-10-2021, 12:19:19
    #13
    Üyeliği durduruldu
    xAsAx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çekememiş cahil ellam. ne gerizekalılar var ya.
    Woo niddiyse gari gomşusuna. Niy dimişler. Ev alma gonşu al. SDsD