Şuan kullandığım sistemde RX580 Nitro + Special Edition var.
Sistemim şuan satışta. Anlaşırsak ekran kartını güzel bir fiyata bırakırım
https://www.r10.net/ikinci-el/297737...b-hdd-rgb.html