Merhaba Arkadaşlar Hayırlı Günler,

Mining Rig işine yeni başlayacağım, başlamadan önce bilgi edinmek istiyorum, siz değerli tecrübeli arkadaşlarımdan lütfen yardımlarınızı esirgmeyin.

Mining Rig Normalde TR yasak zannedersem, 500 - 1.500 tl elektrik faturası gelirse, SEDAŞ şikayet edebilir mi? Başımızı bu tür olaylar gelir mi?