• 14-10-2021, 02:18:32
    #10
    wmicerik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu olayları bende cok merak ediyorum. Yatırım yapılır mı yapılmaz mı ? yarın obur gun ekran kartlarıyla kazım yapılmayacak deniyor o zaman elimizde kalır mı acaba ?

    https://www.n11.com/urun/sapphire-am...za=encobilisim

    Buradaki ekran kartı tanesi 7500 civarı geliyor. Böyle 6 adet kart alsak diğer ekipmanlarla beraber kaç para tutar acaba ? kaç para bırakır bu konuda bilgisi olan arkadaşlar bir el atarsa çok svinirim

    45k kadar ekran kartlarına ortalama 5k kadar da alt takıma gider ekran kartının kaç mh kazdığını ve toplam kuracağınız sistemin güç tüketimini whattomine.com'a girdiğinizde sistemin size günlük kaç $ bırakacağınızı görebilir ona göre bi hesap yapabilirsiniz. Ek olarak ETH 2.0 Güncellenesi ile ETH kazımı yapılamayacak fakat farklı coin kazmaya engel olmayacaktır.
  • 14-10-2021, 02:23:32
    #11
    Dostum, 6 tane ekran kartı alsak 6*8 desek; 48 000 + 7000 lira da alt takım vs 55 000 TL para yatırıyoruz.

    Bunun geri getirisi 10 ayda olacak mı dersiniz ?
  • 14-10-2021, 02:35:48
    #12
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Mod ve oc ile 130 civari alırsınız. Fiyat makul ama kartları furmark testlerine sokmanız lazım tek tek ve orjinal biosları olsun üzerlerinde. Bu kartlara bu fiyat fazla diyen arkadaşların piyasadan haberi yoktur. Eğer almazsanız sistemi pm atarsanız ben almak isterim.
  • 14-10-2021, 02:35:55
    #13
    wmicerik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dostum, 6 tane ekran kartı alsak 6*8 desek; 48 000 + 7000 lira da alt takım vs 55 000 TL para yatırıyoruz.

    Bunun geri getirisi 10 ayda olacak mı dersiniz ?

    Linkini attığın Rx580'ler ortalama 32mh kazıyor 6 tane aldığını varsayarsak 190-200mh kazım yapar bu da aylık ortalama 3100-3200₺ eder (elektrik gideri hariç çünkü alacacağın psu ya göre değişiklik gösterir) Yani belirttiğin sistem şu anki kurlara göre kendini 10 ayda amorti edemez. Minimum 17-18'ı bulur.
  • 14-10-2021, 02:51:05
    #14
    makale121314 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mod ve oc ile 130 civari alırsınız. Fiyat makul ama kartları furmark testlerine sokmanız lazım tek tek ve orjinal biosları olsun üzerlerinde. Bu kartlara bu fiyat fazla diyen arkadaşların piyasadan haberi yoktur. Eğer almazsanız sistemi pm atarsanız ben almak isterim.

    Fikir ve öneriniz için çok teşekkür ederim, yarın satıcıyla bire bir görüşüp kartları inceleyeceğim. Eğer almaz isem size pm olarak Satıcı bilgilerini atarım.
  • 14-10-2021, 03:06:40
    #15
    Mining Miladı bence dolalı 2 sene oldu sebep elektriğe her ay zam
  • 14-10-2021, 03:06:56
    #16
    Hocam yanlış hesaplıyorsunuz gunluk enerji sarfiyatı cıktıktan sonra 3$ para kalıyor enerji hesabına türkiye ortalaması 0,11 olarak girin 2 tane 580-2 tane 570 girdiğinizde zaten direk sonucu veriyor tabi karar bu sistemi alırsanızda 25 aylık bi amorti süreniz olacak bunuda düşünün derim.
  • 14-10-2021, 03:11:18
    #17
    bytulu16 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam yanlış hesaplıyorsunuz gunluk enerji sarfiyatı cıktıktan sonra 3$ para kalıyor enerji hesabına türkiye ortalaması 0,11 olarak girin 2 tane 580-2 tane 570 girdiğinizde zaten direk sonucu veriyor tabi karar bu sistemi alırsanızda 25 aylık bi amorti süreniz olacak bunuda düşünün derim.

    Hocam teşekkür ederim evet, yanlış hesaplıyormuşum. Buna göre tekrar düşüneceğim sağolun.
  • 14-10-2021, 03:12:33
    #18
    OneGui adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mining Miladı bence dolalı 2 sene oldu sebep elektriğe her ay zam

    Evet hocam, gerek elektrik fiyatları gerekse kartların fahiş fiyata satılması üzücü fakat şansımı denemek istiyorum.