Mod ve oc ile 130 civari alırsınız. Fiyat makul ama kartları furmark testlerine sokmanız lazım tek tek ve orjinal biosları olsun üzerlerinde. Bu kartlara bu fiyat fazla diyen arkadaşların piyasadan haberi yoktur. Eğer almazsanız sistemi pm atarsanız ben almak isterim.
Fikir ve öneriniz için çok teşekkür ederim, yarın satıcıyla bire bir görüşüp kartları inceleyeceğim. Eğer almaz isem size pm olarak Satıcı bilgilerini atarım.