Hocam yanlış hesaplıyorsunuz gunluk enerji sarfiyatı cıktıktan sonra 3$ para kalıyor enerji hesabına türkiye ortalaması 0,11 olarak girin 2 tane 580-2 tane 570 girdiğinizde zaten direk sonucu veriyor tabi karar bu sistemi alırsanızda 25 aylık bi amorti süreniz olacak bunuda düşünün derim.
Hocam teşekkür ederim evet, yanlış hesaplıyormuşum. Buna göre tekrar düşüneceğim sağolun.