Bu olayları bende cok merak ediyorum. Yatırım yapılır mı yapılmaz mı ? yarın obur gun ekran kartlarıyla kazım yapılmayacak deniyor o zaman elimizde kalır mı acaba ?
https://www.n11.com/urun/sapphire-am...za=encobilisim
Buradaki ekran kartı tanesi 7500 civarı geliyor. Böyle 6 adet kart alsak diğer ekipmanlarla beraber kaç para tutar acaba ? kaç para bırakır bu konuda bilgisi olan arkadaşlar bir el atarsa çok svinirim
45k kadar ekran kartlarına ortalama 5k kadar da alt takıma gider ekran kartının kaç mh kazdığını ve toplam kuracağınız sistemin güç tüketimini whattomine.com'a girdiğinizde sistemin size günlük kaç $ bırakacağınızı görebilir ona göre bi hesap yapabilirsiniz. Ek olarak ETH 2.0 Güncellenesi ile ETH kazımı yapılamayacak fakat farklı coin kazmaya engel olmayacaktır.