• 14-10-2021, 01:41:51
    #1
    Merhaba arkadaşlar 20 bin tl'ye 2. el mining ring'i satan birisi var ring özellikleri olarak 2x Rx580 8Gb 2X Rx570 8gb ve alt takımı mevcut. OC'siz 100mh kazım yapmaktadır. Bu fiyata bu ring alınır mı? Yada artık geç mı kaldık fikir ve düşüncelerinizi bekliyorum. Şimdiden teşekkür ediyorum.
  • 14-10-2021, 01:47:24
    #2
    Alınır alınmasına da çok fazla enerji tüketen kartlar bunlar , 20k vereceksen kendin sıfır kart alıp ring kurman daha mantıklı , 4 adet 6600xt alsan 33 mh dan 132 mh kazım sağlıyabilirsin güç tüketimleride daha düşük 60w a sabitliyebilirsin 4 kartıda.
  • 14-10-2021, 01:49:12
    #3
    rigi kendiniz test edin, stabil 100 mh civarı kazım yapıyor mu bakın

    eğer öyleyse, 100 mhnin size bırakacağı aylık geliri hesaplayın elektrik giderleri vs tahmini düşerek bu işi yapan siteler var

    sonra çıkan tabloya bakın, eğer size bıraktığı gelir rige verdiğiniz paraya karşın değiyor gibi duruyorsa karar sizin alabilirsiniz
  • 14-10-2021, 01:53:55
    #4
    bytulu16 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Alınır alınmasına da çok fazla enerji tüketen kartlar bunlar , 20k vereceksen kendin sıfır kart alıp ring kurman daha mantıklı , 4 adet 6600xt alsan 33 mh dan 132 mh kazım sağlıyabilirsin güç tüketimleride daha düşük 60w a sabitliyebilirsin 4 kartıda.

    Öneriniz için çok teşekkür ederim. Fakat ayırabileceğim bütçe 20 bin tl civarında 4 adet 6600xt ortalama 7 bin tl den 28k sadece ekran kartları tutuyor anakar, psu vs derken 32-33k yı buluyor.
  • 14-10-2021, 01:58:08
    #5
    fearlesstr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    rigi kendiniz test edin, stabil 100 mh civarı kazım yapıyor mu bakın

    eğer öyleyse, 100 mhnin size bırakacağı aylık geliri hesaplayın elektrik giderleri vs tahmini düşerek bu işi yapan siteler var

    sonra çıkan tabloya bakın, eğer size bıraktığı gelir rige verdiğiniz paraya karşın değiyor gibi duruyorsa karar sizin alabilirsiniz

    Öneriniz için çok teşekkür ederim. Sistem ortama 800w güç tüketmektedir. Ekran kartlarına overclock yapıldığında ortama 120mh kazım yapabilecek whattumine sitesinden kontrol ettim aylık elektrik tüketimini düştüğünde ortalama 1500₺ kar bırakmakta ve sistem kendini şu anki kur'a göre 12-13 ayda amorti etmektedir.
  • 14-10-2021, 02:03:38
    #6
    Hocam şartları zorlamak durumundasınız bu sistem size zarardan başka bir şey getirmez
    whattomine.com sizde bir bakın derim aylık 90$ civarı getiriyor enerjiyi çıktıktan sonra enerji hesaplaması için 0,11 girdim 25 ay da amorti süreniz var birde amazonda 5,5 k ya ara ara düşüyor 6600xt , arkadaşımı bursa içi elden 6.750 ye yeni aldık biraz araştırıp zorlarsanız kar edersiniz diğer türlü emekleriniz boşa gidiyor.
  • 14-10-2021, 02:07:09
    #7
    Bu olayları bende cok merak ediyorum. Yatırım yapılır mı yapılmaz mı ? yarın obur gun ekran kartlarıyla kazım yapılmayacak deniyor o zaman elimizde kalır mı acaba ?

    https://www.n11.com/urun/sapphire-am...za=encobilisim

    Buradaki ekran kartı tanesi 7500 civarı geliyor. Böyle 6 adet kart alsak diğer ekipmanlarla beraber kaç para tutar acaba ? kaç para bırakır bu konuda bilgisi olan arkadaşlar bir el atarsa çok svinirim
  • 14-10-2021, 02:12:11
    #8
    Mining hala mantıklı hatta kazancı fena değil şu sıralar. Ama elektrik ve kazanç olarak bakılmalı.
    Şu anki fiyatlar ile mining kendisini 7-12 ay arasında amorti etmeli.

    Ayrıca 2. elde sıkıntı olabilir.
  • 14-10-2021, 02:13:28
    #9
    QUOTE=bytulu16;1081161005]Hocam şartları zorlamak durumundasınız bu sistem size zarardan başka bir şey getirmez
    whattomine.com sizde bir bakın derim aylık 90$ civarı getiriyor enerjiyi çıktıktan sonra enerji hesaplaması için 0,11 girdim 25 ay da amorti süreniz var birde amazonda 5,5 k ya ara ara düşüyor 6600xt , arkadaşımı bursa içi elden 6.750 ye yeni aldık biraz araştırıp zorlarsanız kar edersiniz diğer türlü emekleriniz boşa gidiyor.[/QUOTE]


    Haklısınız şartları biraz daha zorlamam gerekiyor sanırım fakat ben whattomine.com'dan ek'deki gibi sonuç alıyorum. Ben yanlış yapıyor olabilirim ek olarak paylaşıyorum günlük 6,28$ kazıyor gibi bir sonuç almaktayım