fearlesstr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
rigi kendiniz test edin, stabil 100 mh civarı kazım yapıyor mu bakın

eğer öyleyse, 100 mhnin size bırakacağı aylık geliri hesaplayın elektrik giderleri vs tahmini düşerek bu işi yapan siteler var

sonra çıkan tabloya bakın, eğer size bıraktığı gelir rige verdiğiniz paraya karşın değiyor gibi duruyorsa karar sizin alabilirsiniz

Öneriniz için çok teşekkür ederim. Sistem ortama 800w güç tüketmektedir. Ekran kartlarına overclock yapıldığında ortama 120mh kazım yapabilecek whattumine sitesinden kontrol ettim aylık elektrik tüketimini düştüğünde ortalama 1500₺ kar bırakmakta ve sistem kendini şu anki kur'a göre 12-13 ayda amorti etmektedir.