Bu olayları bende cok merak ediyorum. Yatırım yapılır mı yapılmaz mı ? yarın obur gun ekran kartlarıyla kazım yapılmayacak deniyor o zaman elimizde kalır mı acaba ?
https://www.n11.com/urun/sapphire-am...za=encobilisim
Buradaki ekran kartı tanesi 7500 civarı geliyor. Böyle 6 adet kart alsak diğer ekipmanlarla beraber kaç para tutar acaba ? kaç para bırakır bu konuda bilgisi olan arkadaşlar bir el atarsa çok svinirim