Alınır alınmasına da çok fazla enerji tüketen kartlar bunlar , 20k vereceksen kendin sıfır kart alıp ring kurman daha mantıklı , 4 adet 6600xt alsan 33 mh dan 132 mh kazım sağlıyabilirsin güç tüketimleride daha düşük 60w a sabitliyebilirsin 4 kartıda.
Öneriniz için çok teşekkür ederim. Fakat ayırabileceğim bütçe 20 bin tl civarında 4 adet 6600xt ortalama 7 bin tl den 28k sadece ekran kartları tutuyor anakar, psu vs derken 32-33k yı buluyor.