• 27-09-2021, 09:28:34
    #10
    Ben olsam newyork Amazon, cococola, netfilix e dağıtırım parayı. Coinler bence bu sene sonu hacimlerinin çoğunu kaybedecekler
  • 27-09-2021, 09:35:45
    #11
    Shibayı ben 1 sıfır önce gate'deyken sattım. Binance ve coinbase listelemeleri ile bir pump yaptı ama yeni haber gelmez elon tweet atmaz, balinalar girmezse yapacağını gatedeyken çoktan yaptı. Daha ilerisi zor.
  • 27-09-2021, 09:38:48
    #12
    Hibrahimtemel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam hangi programla kazıyorsunuz
    pm olarak yazın özellikleri karşılıyorsa yardımcı olurum
  • 27-09-2021, 09:41:22
    #13
    Hibrahimtemel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam hangi programla kazıyorsunuz
    sanırım su sekilde

    https://www.youtube.com/watch?v=vueintna8D4
  • 27-09-2021, 10:02:09
    #14
    Alenya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Boyle bir olay imkansiz. Dolasimda olan arza gore 1 cent olursa islem hacmi Bitcoini geciyor Bitcoin in milyon $ lara ulasmasi lazim.
    Bravo hocam ağzına sağlık bırakın shit coinleri arkadaşlar BNB ETH SXP ONT SOL XRP DGB EOS gibi sağlam coinlere yatırın. YTD.
  • 27-09-2021, 10:29:59
    #15
    Shiba miba sakın almayın hocam. Projesine güvendiğiniz projelere yatırım yapın.
    Örneğin ne olduğunu bildiğim yatırım yaptığım/yapacağım projeler şöyle:

    -KARURA (Kusama için DeFi projesi) piyasada
    -ACALA (Polkadot için DeFi projesi) piyasada değil
    -MOONRİVER (Kusama için akıllı kontratlar) piyasada
    -MOONBEAM (Polkadot için akıllı kontratlar) piyasaya çıkmadı ve Binance Labs 6 milyon dolar yatırım yaptı
    -Polkadot
    -Solana
    -Kusama
    -Orchid (Merkeziyetsiz VPN)
    -Matic
    -Cake
    -Bat
    -Algo

    sizin yerinizde olsam güzel bir araştırma yapıp portföyü belirlediğim coinlerde dağıtırdım. Söylediğim coinler yatırım tavsiyesi değildir.
  • 27-09-2021, 10:38:54
    #16
    Ben kendim BTT'deyim.
  • 27-09-2021, 10:52:57
    #17
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Alenya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Boyle bir olay imkansiz. Dolasimda olan arza gore 1 cent olursa islem hacmi Bitcoini geciyor Bitcoin in milyon $ lara ulasmasi lazim.
    yakım yakındır , zaten btc milyon dolarlari gorucekk 4 5 Yila
  • 27-09-2021, 11:47:19
    #18
    tekexbey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yakım yakındır , zaten btc milyon dolarlari gorucekk 4 5 Yila
    Piyasadaki arzi toplayip yakacaklar yani? Dostum kendin almissindir ama baskalarina bu sekilde tavsiyeler verme. Yakim icin atildi denilen Vitalik in cuzdanindan cikan milyon dolarlik Shiba lari unuttunuz galiba. Bu arada BTC milyon dolarlari gorurse zaten cogu altcoin 50x yapar.