Shibayı ben 1 sıfır önce gate'deyken sattım. Binance ve coinbase listelemeleri ile bir pump yaptı ama yeni haber gelmez elon tweet atmaz, balinalar girmezse yapacağını gatedeyken çoktan yaptı. Daha ilerisi zor.