• 27-09-2021, 12:28:43
    #19
    6000 adet Ada yani Cardono tutuyorum, herhalde 45 bin TL ile yine Ada alırdım.
  • 27-09-2021, 13:49:30
    #20
    Hatrı sayılır bir miktarda Doge tutuyorum çünkü gelecek görüyorum. Eğer sizin için önemli olan risk değil proje ise; Solana, Kava, Bnb, Eth, Xrp, Ada, Eos, Chz, Atom gibi coinler ile ilgilenebilirsiniz.
  • 27-09-2021, 15:15:20
    #21
    Yüklü miktarda Hot Dent Shiba var...
  • 27-09-2021, 16:08:03
    #22
    Piyasanın ne olacağı belli olmaz ancak risk almak istiyorsan NFT tabanlı SOL, CAKE, Matic, Enjin gibi coinleri araştırabilirsiniz.
  • 27-09-2021, 20:09:07
    #23
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    SOL projeleri son zamanlarda çıkışta FTX borsasıda arkadasında duruyor. YTD
  • 27-09-2021, 21:22:24
    #24
    twt inceleyebilirsin geleceği var
  • 27-09-2021, 22:06:38
    #25
    Yorum yapan arkadaşlar xec hakkinda ne dusunuyor ?
  • 27-09-2021, 22:08:34
    #26
    Hbar önemli anlaşmaları olan bir coin ytd.
  • 27-09-2021, 22:13:43
    #27
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Launcpad tokenlarında hype bekliyorum. Benim tuttuklarım: OXB, BSCPAD, HOP, LAUNCH, TAPE