• 09-09-2021, 15:45:36
    #10
    Çoğu grafik kartı kendisini 170-190 gün arasında amorti ediyor. Bahsettiğiniz 1.5m maliyetli sistem aylık 20-40k arası kazandırdığı taktirde ilgili süreçte kendisini amorti edecek gibi duruyor. Ayda 30k getirse 30.000*8,47*6 1.524.600 TL yapıyor. Eğer böyle bir imkan varsa neden olmasın derim. Zira 2-3 yıl garantili olması herhangi bir sorun durumunda eksiye gitmenizi de engelliyor.
  • 09-09-2021, 15:48:29
    #11
    ucg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Belirtilen paranın faiziyle birlikte 3 adet getir deposu açılıyor.
    Dediğiniz getir deposu ve bayiilik farklı şeyler sanırım, tam olarak nedir ve getirisi nedir açıklarsanız çok sevinirim. Çünkü Getir bayiiliği için İstanbul'da işlek bir yer için 1-1.5 milyon TL civarında para istiyorlar.. Faiziyle ancak 1 motorunu alabilirsiniz.
  • 09-09-2021, 15:52:46
    #12
    Elbette kâr/zarar/risk hepsini hesaplamak gerek. Bana cazip gelen 1.45M TL yi verince bütün sistemler(Üstelik sıfır) garantili bir şekilde kurulacağının söylenmesi.

    Btc düşer, elektrik çıkar, Makinalar bozulur vs bir sürü ihtimal var.

    Onun için hali hazırda mining yapan arkadaşların görüşlerini merak ettim.
  • 09-09-2021, 15:52:49
    #13
    Kurma niyetiniz varsa pm üzerinden yardımcı olabilirim hocam
    • Coin_Adami
    Coin_Adami bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 09-09-2021, 15:53:45
    #14
    Merhaba hocam, size tek bir şey söylüyorum SAKIN borçlanarak böyle bir işe kalkışmayın.. Neden böyle dediğimin sebebine gelecek olursak; kullanılan ekran kartlarına mining için hiç kimse 2-3 sene garanti veremez. Çünkü o ekran kartlarından fazla Hashrate verimi sağlamak adına olabildiğince yükleniyorlar ve kartlara overclock yapılıyor, üstüne aralıksız 7/24 çalışıyor bu kartlar... Yine madencilik havuzuna bağlı ve kazıma zorluğuna bağlı olarak sabit bir getirisi yok ve devamlı değişkendir. Bakarsınız atıyorum bir 5800 XT GPU ile bir ayda 50 dolarda kazanabilirsiniz diğer ay 150 dolarda kazanabilirsiniz. Yine maalesef çıkan ufacık haberden kaynaklı, bir ülkede madenciliğin yasaklanması veya A.B.D başkanı, Elon Musk gibi adamların olumsuz konuşmaları yüzünden BTC'nin aşağı salması altcoinleri de olumsuz etkilediğinden kazancınız olumsuz etkilenecek. Vs vs hocam daha çok olumsuz durum arttırılabilir. Uzun lafın kısası SAKIN

    Ha elinizde nakit para vardır ve bir girişimde bulunmak istiyorsunuz o zaman sözüm yok, yapılabilir. Benim sözüm sadece borçlanarak bu işlerden uzak durulması.
  • 09-09-2021, 15:55:22
    #15
    Üyeliği durduruldu
    55 bin tl ye kurduğum rigim aylık 10 k getiriyor. Milyonlara kurulan rigler çok çok daha fazla getirisi olur. Not: geçen sene kurduğum rigimden örnek verdim. Şuanda aynı rig 150 bin tl.
  • 09-09-2021, 15:57:18
    #16
    1 Milyona 40 tane 3090 alınırsa günlük ortalama 350 dolar (3000 TL)kazandırıyor.Aylık ortalama 90-100 bin arası bırakır gibi en en en en en iyi şartlarda..
    Kredi çektiğinizi düşünelim..
    Oran: %1,73
    Tutar: 140.018,05 TL
    95.001,50 TL/Ay1.145.530,55 TL12 ay boyunca her ay en az 95 bin + elektrik masrafınız olacak.
    12 aydan sonra elinizde 40 adet 3090 duruyor.Bunlar bugün 25binden alabiliyorsak 12 ay sonra en az 30 35 bin arasında olacaktır.İkinci el olarak yine 25 bin sattığımızı hesaplayalım.Her türlü 1 yıl sonunda 1 milyon paranız oluyor.Değer mi değmez mi derseniz riske atacak paranız varsa yapın borçla yapılacak iş değil..
  • 09-09-2021, 15:57:57
    #17
    Merhaba,
    2017 deki sert düşüş zamanlarında yine mining rig kurmak modaydı ve güzel kazançları vardı o zamanlar bir tane prototip kurayım duruma göre yatırımı artırırım dedim herkes kredi çekip deli gibi fiyatlardan ekran kartı ve rig parçaları satın alıyordu o dönem. 2-3 ay güzel getiri sağladıktan sonra piyasa alt-üst oldu elektrik parasını bile kurtaramaz hale gelince şalteri kapattık iyiki büyük sistem kurmamışım dedirtti. Tabi 1-2 yıl sonra tekrar para kazandırmaya başladı ama donanımları test etmedim getirileri düşmüştür. Size tavsiyem kaldıramayacağınız zararın ve riskin altına girmeyin en kötü ihtimalde ne olur planınız olsun.
  • 09-09-2021, 15:59:30
    #18
    Palladium adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    55 bin tl ye kurduğum rigim aylık 10 k getiriyor. Milyonlara kurulan rigler çok çok daha fazla getirisi olur. Not: geçen sene kurduğum rigimden örnek verdim. Şuanda aynı rig 150 bin tl.
    Mesela sizin rig bayaa avantajlıymış. Mahsuru yoksa hangi kartları kullanıyorsunuz?