Merhaba,
2017 deki sert düşüş zamanlarında yine mining rig kurmak modaydı ve güzel kazançları vardı o zamanlar bir tane prototip kurayım duruma göre yatırımı artırırım dedim herkes kredi çekip deli gibi fiyatlardan ekran kartı ve rig parçaları satın alıyordu o dönem. 2-3 ay güzel getiri sağladıktan sonra piyasa alt-üst oldu elektrik parasını bile kurtaramaz hale gelince şalteri kapattık iyiki büyük sistem kurmamışım dedirtti. Tabi 1-2 yıl sonra tekrar para kazandırmaya başladı ama donanımları test etmedim getirileri düşmüştür. Size tavsiyem kaldıramayacağınız zararın ve riskin altına girmeyin en kötü ihtimalde ne olur planınız olsun.