Merhaba hocam, size tek bir şey söylüyorum SAKIN borçlanarak böyle bir işe kalkışmayın.. Neden böyle dediğimin sebebine gelecek olursak; kullanılan ekran kartlarına mining için hiç kimse 2-3 sene garanti veremez. Çünkü o ekran kartlarından fazla Hashrate verimi sağlamak adına olabildiğince yükleniyorlar ve kartlara overclock yapılıyor, üstüne aralıksız 7/24 çalışıyor bu kartlar... Yine madencilik havuzuna bağlı ve kazıma zorluğuna bağlı olarak sabit bir getirisi yok ve devamlı değişkendir. Bakarsınız atıyorum bir 5800 XT GPU ile bir ayda 50 dolarda kazanabilirsiniz diğer ay 150 dolarda kazanabilirsiniz. Yine maalesef çıkan ufacık haberden kaynaklı, bir ülkede madenciliğin yasaklanması veya A.B.D başkanı, Elon Musk gibi adamların olumsuz konuşmaları yüzünden BTC'nin aşağı salması altcoinleri de olumsuz etkilediğinden kazancınız olumsuz etkilenecek. Vs vs hocam daha çok olumsuz durum arttırılabilir. Uzun lafın kısası SAKIN

Ha elinizde nakit para vardır ve bir girişimde bulunmak istiyorsunuz o zaman sözüm yok, yapılabilir. Benim sözüm sadece borçlanarak bu işlerden uzak durulması.