• 30-06-2021, 20:04:50
    #1
    Merhaba
    Son zamanlarda kripto paralarda büyük düşüşler var.Özellikle son iki ayda baya zarar ettim.Sizlerin zararı ne kadar?

    Benim : -15.000 (anapara'dan)
  • 30-06-2021, 20:05:36
    #2
    0 TL
    Hiç girmedim
  • 30-06-2021, 20:05:43
    #3
    0tl
  • 30-06-2021, 20:06:23
    #4
    0 (sıfır)
  • 30-06-2021, 20:07:02
    #5
    Zarar yok şimdiye kadar düşüşler daha iyi kazandırıyor
  • 30-06-2021, 20:10:00
    #6
    Kazancim 9 10 ayda 50-60 bin tl arasi oldu. Ve biraktim daha doğrusu gate'den 5 6 tane aldım bıraktım uzun vade..

    Dipnot:birilerinin akliyla yada bazi grafiklere aldanıp girmeyin
  • 30-06-2021, 20:10:30
    #7
    Zarar mı oda ne?
    İnan düşüşlerde para kazanmak kadar tatlı birşey yok herkes panik içinde olduğu için short işlemlerinden baya bı kazandım yükselişte bu kadar seri kazanamam
  • 30-06-2021, 20:13:44
    #8
    Düşüşlerde elinizde mutlaka nakit bulundurun ben 3.5 senedir trade yapıyorum hiç bir zaman full coine girmedim bunca yıldır. Eğer baktınız piyasa yükselişe geçemiyor elinizdeki nakitle hedge yapın zararı çıkarırsınız. Gerçi bu süre zarfında hiç bir şey yapmadan beklediyseniz büyük hata
  • 30-06-2021, 20:14:51
    #9
    Cyber Security
    şahsi kendi kaybettiğim 125.000 TL inanmayan kolpa sıkıyo diyen olursa anydesk gelebilir
    babam bunun 10 katını kaybetti tek ümidi toplarlaması