• 16-06-2021, 13:29:55
    #1
    Merhaba,

    Binance Dump Pump ları Kaçırmayan Trading Bot 'a ihtiyacım var. Açık kaynak kendim geliştirmek istiyorum zamanla.
    Herhangi bir çalışan kodda olur.
  • 16-06-2021, 13:33:55
    #2
    Ben de başlayacağım hocam zaten yapmıştım ama çalıştırmamıştım. Bakalım sürekli kâr edeceğim bir al sat botu olacak. Küçük kârlar ama sürekli olunca tatmin eder.
  • 16-06-2021, 17:01:27
    #3
    Bana da zaten gün içinde al sat yapıp %1-2 gibi küçük karlar yapacak bot lazım. Beraber çalışabiliriz istersen. Başarabilirsek ikimiz kullanırız olmadı.
    Sadece kendim kullanmak istiyorum.

    mrburun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben de başlayacağım hocam zaten yapmıştım ama çalıştırmamıştım. Bakalım sürekli kâr edeceğim bir al sat botu olacak. Küçük kârlar ama sürekli olunca tatmin eder.
  • 16-06-2021, 17:22:56
    #4
    ahmetyakupoglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bana da zaten gün içinde al sat yapıp %1-2 gibi küçük karlar yapacak bot lazım. Beraber çalışabiliriz istersen. Başarabilirsek ikimiz kullanırız olmadı.
    Sadece kendim kullanmak istiyorum.
    Hocam başarma başarırız ondan yana sıkıntı yok zamandan yana sıkıntı var önceden yaptığım için hızlı yapılırda şu ara bakamam. Python selenium ile yapmıştım ben api ile çalışmayı bilmiyorum malum yazılımcı değilim
  • 18-06-2021, 14:54:00
    #5
    Python Coder
    Binance borsasında çalışan bot yapmıştım ve hali hazırda kullandığım kendi botum var. Bota tüm indikatörleri ekleyebiliyorum. API ile geliştirdim botu o yüzden çok hızlı çalışıyor. Github hesabımdan yaptığım basit(indikatör vs olmadan) yaptığım botlara bakabilirsiniz. Bot yaptırmak için bana sadece şu bilgileri iletmeniz yeterlidir.
    -Bot,coini neye göre almalı(örnek veriyorum 20 günlük rsi değeri 40tan küçükse ve ema şu değerde ise alsın)
    -Bot,coini neye göre satmalı(belirli bir kâr oranı belirleyebilirsiniz veya herhangi bir indikatörü kullanabiliriz coini satması için)
    -Düşüş durumunda bot nasıl tepki vermeli(alttan alım/stoploss/iz süren stoploss)
    Github Hesabım:https://github.com/keremyagan
    Telegram Grubum:@kriptoparabotu
    Telefon:0507 801 3044
  • 24-06-2021, 00:10:08
    #6
    keremyagan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Binance borsasında çalışan bot yapmıştım ve hali hazırda kullandığım kendi botum var. Bota tüm indikatörleri ekleyebiliyorum. API ile geliştirdim botu o yüzden çok hızlı çalışıyor. Github hesabımdan yaptığım basit(indikatör vs olmadan) yaptığım botlara bakabilirsiniz. Bot yaptırmak için bana sadece şu bilgileri iletmeniz yeterlidir.
    -Bot,coini neye göre almalı(örnek veriyorum 20 günlük rsi değeri 40tan küçükse ve ema şu değerde ise alsın)
    -Bot,coini neye göre satmalı(belirli bir kâr oranı belirleyebilirsiniz veya herhangi bir indikatörü kullanabiliriz coini satması için)
    -Düşüş durumunda bot nasıl tepki vermeli(alttan alım/stoploss/iz süren stoploss)
    Github Hesabım:https://github.com/keremyagan
    Telegram Grubum:@kriptoparabotu
    Telefon:0507 801 3044
    hocam kodladın mı bot?
  • 24-06-2021, 00:10:57
    #7
    Python Coder
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam kodladın mı bot?
    evet hocam tüm kodlaması bana ait,python ile geliştirdim
  • 26-06-2021, 13:22:18
    #8
    keremyagan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    evet hocam tüm kodlaması bana ait,python ile geliştirdim
    Ücretlimi - ücretsizmi demo varmı hocam bir de tradingviewdeki indikatörleri bağlıyabiliyoruzmu deniyelim.
  • 26-06-2021, 13:23:56
    #9
    Python Coder
    ByQush adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ücretlimi - ücretsizmi demo varmı hocam bir de tradingviewdeki indikatörleri bağlıyabiliyoruzmu deniyelim.
    Ücretli hocam, sizin belirlediğiniz stratejiye göre yapıyorum, tradingviewdeki indikatörleri ekleyebiliyoruz , 0507 801 3044 , istediğiniz zaman ulaşabilirsiniz