Merhaba,
Binance Dump Pump ları Kaçırmayan Trading Bot 'a ihtiyacım var. Açık kaynak kendim geliştirmek istiyorum zamanla.
Herhangi bir çalışan kodda olur.
Binance Dump Pump Kaçırmayan Trading Bot 'a ihtiyacım var
8
●288
- 16-06-2021, 13:29:55
- 16-06-2021, 17:01:27Bana da zaten gün içinde al sat yapıp %1-2 gibi küçük karlar yapacak bot lazım. Beraber çalışabiliriz istersen. Başarabilirsek ikimiz kullanırız olmadı.
Sadece kendim kullanmak istiyorum.
mrburun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 16-06-2021, 17:22:56Hocam başarma başarırız ondan yana sıkıntı yok zamandan yana sıkıntı varahmetyakupoglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
önceden yaptığım için hızlı yapılırda şu ara bakamam. Python selenium ile yapmıştım ben api ile çalışmayı bilmiyorum malum yazılımcı değilim
- 18-06-2021, 14:54:00Binance borsasında çalışan bot yapmıştım ve hali hazırda kullandığım kendi botum var. Bota tüm indikatörleri ekleyebiliyorum. API ile geliştirdim botu o yüzden çok hızlı çalışıyor. Github hesabımdan yaptığım basit(indikatör vs olmadan) yaptığım botlara bakabilirsiniz. Bot yaptırmak için bana sadece şu bilgileri iletmeniz yeterlidir.
-Bot,coini neye göre almalı(örnek veriyorum 20 günlük rsi değeri 40tan küçükse ve ema şu değerde ise alsın)
-Bot,coini neye göre satmalı(belirli bir kâr oranı belirleyebilirsiniz veya herhangi bir indikatörü kullanabiliriz coini satması için)
-Düşüş durumunda bot nasıl tepki vermeli(alttan alım/stoploss/iz süren stoploss)
Github Hesabım:https://github.com/keremyagan
Telegram Grubum:@kriptoparabotu
Telefon:0507 801 3044 - 24-06-2021, 00:10:08hocam kodladın mı bot?keremyagan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-06-2021, 00:10:57evet hocam tüm kodlaması bana ait,python ile geliştirdimMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-06-2021, 13:22:18Ücretlimi - ücretsizmi demo varmı hocam bir de tradingviewdeki indikatörleri bağlıyabiliyoruzmu deniyelim.keremyagan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-06-2021, 13:23:56Ücretli hocam, sizin belirlediğiniz stratejiye göre yapıyorum, tradingviewdeki indikatörleri ekleyebiliyoruz , 0507 801 3044 , istediğiniz zaman ulaşabilirsinizByQush adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
önceden yaptığım için hızlı yapılırda şu ara bakamam. Python selenium ile yapmıştım ben api ile çalışmayı bilmiyorum malum yazılımcı değilim