keremyagan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
evet hocam tüm kodlaması bana ait,python ile geliştirdim
Ücretlimi - ücretsizmi demo varmı hocam bir de tradingviewdeki indikatörleri bağlıyabiliyoruzmu deniyelim.