keremyagan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Binance borsasında çalışan bot yapmıştım ve hali hazırda kullandığım kendi botum var. Bota tüm indikatörleri ekleyebiliyorum. API ile geliştirdim botu o yüzden çok hızlı çalışıyor. Github hesabımdan yaptığım basit(indikatör vs olmadan) yaptığım botlara bakabilirsiniz. Bot yaptırmak için bana sadece şu bilgileri iletmeniz yeterlidir.
-Bot,coini neye göre almalı(örnek veriyorum 20 günlük rsi değeri 40tan küçükse ve ema şu değerde ise alsın)
-Bot,coini neye göre satmalı(belirli bir kâr oranı belirleyebilirsiniz veya herhangi bir indikatörü kullanabiliriz coini satması için)
-Düşüş durumunda bot nasıl tepki vermeli(alttan alım/stoploss/iz süren stoploss)
Github Hesabım:https://github.com/keremyagan
Telegram Grubum:@kriptoparabotu
Telefon:0507 801 3044
hocam kodladın mı bot?