• 09-06-2021, 17:01:48
    #1
    Öncesinde binance falanda var. Shit coinlerle beraber toplam 5000 $ dolara yakın para buhar oldu. İlk başlarda üzüldüm ama hayat devam ediyor. Tek kazandığım SAFEMOON oldu. Ona 300 dolar atmıştım. 3500 dolar oldu. Keşke o zaman bütün parayı SAFEMOON atsaymışım. Şimdi düştü tabi ama hala 1500 $ var.
    • bakis
    bakis bunu beÄŸendi.
    1 kiÅŸi bunu beÄŸendi.
  • 09-06-2021, 17:03:29
    #2
    KeÅŸke diye birÅŸey yok hocam 😀
    Keşke dememek için yapacaksınız.
    1500$ ı kullandığım staking projesine kilitleyin 🙂
    Yatırım tavsiyedir, 1 kuruş zarar olursa karşılarım.
  • 09-06-2021, 17:04:17
    #3
    Seneye keşke satmasaydım diyeceğinizi duyar gibiyim
  • 09-06-2021, 17:06:54
    #4
    yasintombul1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    KeÅŸke diye birÅŸey yok hocam 😀
    Keşke dememek için yapacaksınız.
    1500$ ı kullandığım staking projesine kilitleyin 🙂
    Yatırım tavsiyedir, 1 kuruş zarar olursa karşılarım.
    Hocam konu sahibinin izniyle detayı pm alabilir miyim ?
  • 09-06-2021, 17:08:44
    #5
    yasintombul1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    KeÅŸke diye birÅŸey yok hocam 😀
    Keşke dememek için yapacaksınız.
    1500$ ı kullandığım staking projesine kilitleyin 🙂
    Yatırım tavsiyedir, 1 kuruş zarar olursa karşılarım.
    Şuan hiçbir hareket yapmıyorum. Zaten takip etmiyordum bi bakayım dedim. Bu belki sıfırlanır. Bundan umudum yok ama diğer shitlerden umutluyum.
  • 09-06-2021, 17:11:43
    #6
    bir coin i alırken herhangi bir analiz bakmadan mı alıyorsunuz? yoksa analizlerinizin hepsi mi terste bıraktı? ayrıca stop koymadan mı işlem ypaıyorsunuz?
  • 09-06-2021, 17:12:04
    #7
    Yusufaktas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Seneye keşke satmasaydım diyeceğinizi duyar gibiyim
    Acı bir şekilde öğrendim. Satma olayı benim için artık bir seçenek değil.
  • 09-06-2021, 17:48:43
    #8
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ruudler adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bir coin i alırken herhangi bir analiz bakmadan mı alıyorsunuz? yoksa analizlerinizin hepsi mi terste bıraktı? ayrıca stop koymadan mı işlem ypaıyorsunuz?
    Hocam bu süreçte neredeyse her gün stoplar patlıyor sizce patlayacağını bile bile stop koymak mantıklı mı?
  • 09-06-2021, 17:49:10
    #9
    yasintombul1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    KeÅŸke diye birÅŸey yok hocam 😀
    Keşke dememek için yapacaksınız.
    1500$ ı kullandığım staking projesine kilitleyin 🙂
    Yatırım tavsiyedir, 1 kuruş zarar olursa karşılarım.
    Bende pm alabilir miyim?