bir coin i alırken herhangi bir analiz bakmadan mı alıyorsunuz? yoksa analizlerinizin hepsi mi terste bıraktı? ayrıca stop koymadan mı işlem ypaıyorsunuz?
Hocam bu süreçte neredeyse her gün stoplar patlıyor sizce patlayacağını bile bile stop koymak mantıklı mı?