yasintombul1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Keşke diye birşey yok hocam 😀
Keşke dememek için yapacaksınız.
1500$ ı kullandığım staking projesine kilitleyin 🙂
Yatırım tavsiyedir, 1 kuruş zarar olursa karşılarım.
Şuan hiçbir hareket yapmıyorum. Zaten takip etmiyordum bi bakayım dedim. Bu belki sıfırlanır. Bundan umudum yok ama diğer shitlerden umutluyum.