• 04-06-2021, 20:29:03
    #1
    Merhabalar benim bilgisayarda gtx 3070 var boş zamanlarda mining kassın diyorum sizce değer mi yoksa kartı bitirir miyim fikirleriniz nedir ?
  • 04-06-2021, 20:35:01
    #2
    Harcadığın zaman + Harcadığın elektriğe değmez.
    Ek olarak ekran kartına yazık
  • 04-06-2021, 20:36:05
    #3
    Halilahmad adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Harcadığın zaman + Harcadığın elektriğe değmez.
    Ek olarak ekran kartına yazık
    Elektrik yurt dışında yaşıyorum o pek sorun delilde bende ekran kartına yazık diye düşünüyorum kararsız kaldım size sormak istedim
  • 04-06-2021, 20:37:04
    #4
    Kardeşim oyun için kullan onu zaten miningciler yüzünden uçtu fiyatlar yakarsan falan bir daha oyun oynamak için alamazsın yenisini bu fiyatlarla
  • 04-06-2021, 20:41:35
    #5
    Rammstein adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kardeşim oyun için kullan onu zaten miningciler yüzünden uçtu fiyatlar yakarsan falan bir daha oyun oynamak için alamazsın yenisini bu fiyatlarla
    Valla zaten tuzlu topladım kasayı