Halilahmad adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Harcadığın zaman + Harcadığın elektriğe değmez.
Ek olarak ekran kartına yazık
Elektrik yurt dışında yaşıyorum o pek sorun delilde bende ekran kartına yazık diye düşünüyorum kararsız kaldım size sormak istedim