Rammstein adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kardeşim oyun için kullan onu zaten miningciler yüzünden uçtu fiyatlar yakarsan falan bir daha oyun oynamak için alamazsın yenisini bu fiyatlarla
Valla zaten tuzlu topladım kasayı