• 01-06-2021, 02:06:45
    #1
    1 sularında bir hareketlilik başladı, %15-20 artış var, uçuşa mı geçiyor yoksa?
  • 01-06-2021, 02:08:59
    #2
    Hangi coin de böyle bir artış var?
    Ben göremedim de 🙂
  • 01-06-2021, 02:10:42
    #3
    ugurbaybuga adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hangi coin de böyle bir artış var?
    Ben göremedim de 🙂
  • 01-06-2021, 02:10:54
    #4
    sahte yeşillere kanmayın ((:
  • 01-06-2021, 02:11:07
    #5
    ugurbaybuga adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hangi coin de böyle bir artış var?
    Ben göremedim de 🙂
    • Çoğunda var.
  • 01-06-2021, 02:16:26
    #6
    Gateioyu nedense ben borsa olarak göremiyorum daha çok hayvanat bahçesi gibi. Çok riskli kripto paralar var.
  • 01-06-2021, 02:19:27
    #7
    bcnn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gateioyu nedense ben borsa olarak göremiyorum daha çok hayvanat bahçesi gibi. Çok riskli kripto paralar var.
    zaten 300 500 atiyoruz, her tarafi risk olsa nolur
  • 01-06-2021, 02:20:31
    #8
    trk2019 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    zaten 300 500 atiyoruz, her tarafi risk olsa nolur
    Facebook'ta çok görüyorum, burada da bazen yazıyorlar 15k attım 1k kaldı vb . üzülüyorum
  • 01-06-2021, 02:28:18
    #9
    bcnn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Facebook'ta çok görüyorum, burada da bazen yazıyorlar 15k attım 1k kaldı vb . üzülüyorum
    zaten başta 1 k atmistir kesin..kimse bilmedigi sektore 15k atmaz. cogu hava olsun diye paylasiyor. bakin ne kadar cok para kaybettim hesabi. ben de anaparami alip sonra 50k kaybetsem zevkle paylasirim onun zevki de ayridir.