Facebook'ta çok görüyorum, burada da bazen yazıyorlar 15k attım 1k kaldı vb . üzülüyorum
zaten başta 1 k atmistir kesin..kimse bilmedigi sektore 15k atmaz. cogu hava olsun diye paylasiyor. bakin ne kadar cok para kaybettim hesabi. ben de anaparami alip sonra 50k kaybetsem zevkle paylasirim

onun zevki de ayridir.