bcnn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gateioyu nedense ben borsa olarak göremiyorum daha çok hayvanat bahçesi gibi. Çok riskli kripto paralar var.
zaten 300 500 atiyoruz, her tarafi risk olsa nolur