BTC.D aylardır düşüyordu ancak şimdi yükseliş trendine geçti. Uzun zamandır hangi altcoini alırsanız alın yükseliyordu çünkü dominance düşüyordu bu sefer ise bitcoin sabit bi aralıkta kalmasına rağmen altcoinler düştü çünkü dominance yaklaşık yüzde 7`lik artış kaydetti.
Sizce bu geçici bir yükseliş mi yoksa devam eder mi? Yükselmeye devam ederse altcoinler için sıkıntılı dönem başlar.
Bitcoinde savaş büyük şuan long short birbirine girdi her şey olabilir Ama bir süre daha alt coinleri baskılayacaktır, grafiklere bakınca kademeli kademeli düşmesinin sebebi muhtemelen alt coinleri ezerek inmesi aşağı doğru.
Günlerdir ekran başında alış satış izliyorum. Öyle noktalarda insanları silkelediler ki vay anasını dedim Teknik Analiz bana göre fal bakmak gibi şu son 3 günde hiçbir formasyon, analiz işlemedi. Çok garip bir piyasa
Dominance yükselmesi altcoinlerde 5x 10x gibi ultra yükselişlerin önünü kesecektir ancak altcoinleri uzun vadede düşürmez. Dominance tekrar 60 seviyelerine çıksa dahi bir müddet sonra raylar yerine oturunca altcoinler BTC'nin kuyruğu gibi gelmeye devam eder. Kısa vadede altları ezer ama sonrasında kuyruk gibi peşine takar. Dominance'ın düşmesini istememizin sebebi ise BTC'nin artık altları peşine takmasını istemiyoruz, BTC sabitken altlarda mega boğa istiyoruz bundan dolayı.
Dominance yükselmesi altcoinlerde 5x 10x gibi ultra yükselişlerin önünü kesecektir ancak altcoinleri uzun vadede düşürmez. Dominance tekrar 60 seviyelerine çıksa dahi bir müddet sonra raylar yerine oturunca altcoinler BTC'nin kuyruğu gibi gelmeye devam eder. Kısa vadede altları ezer ama sonrasında kuyruk gibi peşine takar. Dominance'ın düşmesini istememizin sebebi ise BTC'nin artık altları peşine takmasını istemiyoruz, BTC sabitken altlarda mega boğa istiyoruz bundan dolayı.
YTD
btc dominance 60`a 70`e çıkarsa nakittekileri sevindirir tam sepetlik zamanlar olur ama nakitte olmayanları üzer çünkü altcoinleri yok eder resmen
Cope atacak paraniz varsa bu islere bulasirsiniz yoksa sonra aglamayin sahsen yari fiyatada dusse 1 tek coin almam ne olacagi belli olmaz bunlar hepsi bos hayaller.