BTC.D aylardır düşüyordu ancak şimdi yükseliş trendine geçti. Uzun zamandır hangi altcoini alırsanız alın yükseliyordu çünkü dominance düşüyordu bu sefer ise bitcoin sabit bi aralıkta kalmasına rağmen altcoinler düştü çünkü dominance yaklaşık yüzde 7`lik artış kaydetti.
Sizce bu geçici bir yükseliş mi yoksa devam eder mi? Yükselmeye devam ederse altcoinler için sıkıntılı dönem başlar.