CreationEpic adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dominance yükselmesi altcoinlerde 5x 10x gibi ultra yükselişlerin önünü kesecektir ancak altcoinleri uzun vadede düşürmez. Dominance tekrar 60 seviyelerine çıksa dahi bir müddet sonra raylar yerine oturunca altcoinler BTC'nin kuyruğu gibi gelmeye devam eder. Kısa vadede altları ezer ama sonrasında kuyruk gibi peşine takar. Dominance'ın düşmesini istememizin sebebi ise BTC'nin artık altları peşine takmasını istemiyoruz, BTC sabitken altlarda mega boğa istiyoruz bundan dolayı.

YTD
btc dominance 60`a 70`e çıkarsa nakittekileri sevindirir tam sepetlik zamanlar olur ama nakitte olmayanları üzer çünkü altcoinleri yok eder resmen