the_white adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Devlet, kripto para nedeniyle oluşan kayıpları karşılamalıdır
130
●3.021
- 22-05-2021, 00:17:18Bildiğim kadarıyla şu an piyango, loto vb. tüm kumar işletmeleri özelleştirildi. Yapılması gereken bir sonraki adımı yukarıda yazdım.
Sosyal medyayı denetleyip işlenen suçları cezalandırmak da devletin sorumluluğudur.
Sıradan doIandırıcılıklar konusunda uyanık olmak yetebilirken nitelikli doIandırıcılıklar vatandaşın algı seviyesinin üzerinde gerçekleşmektedir. İşte burada devletin sorumluğu daha da artıyor.
Denetleyip gerekli yaptırımları yaptığında devlet sorumluluğunu yerine getirmiş olacaktır.
onruzl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 22-05-2021, 00:18:42Ben 18 yasindan 50 lira kaybetmiştim devlet bunuda karşılaşılan derhal !!
- 22-05-2021, 00:19:14Denetleme ve yaptırım sorumluluğunu yerine getirmediği için bence kayıplardan dolayı sorumludur.
Borsa, kanunlara uygun şekilde denetlenmektedir. Spekülasyon iddianız varsa şikayet edersiniz ve gereği yapılır. Kripto para spekülasyonlarına yönelik yaptırım yapıldığını görmedim.takir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ademsahin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 22-05-2021, 00:21:13Hocam devletimiz denetleme ve yaptırımı vergi koyarak yapıyor pek umutlanmamak lazım.the_white adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-05-2021, 00:22:28Devlet, haklı talepleri karşılamakla yükümlüdür.
takir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 22-05-2021, 00:26:28Siz ciddi ciddi borsada her şeyin kuralına uygun ilerlediğini mi düşünüyorusuz? Eğer öyle olduğunu düşünüyorsanız zaten ben size bir şey anlatamam. Sırf ben kaç defa gözümün önünde ne deli paralar kaybedildiğini gördüm. Ortaya atılan bir yalan haber ile fiyat düşürülüyor düşük fiyattan hisse almak isteyenler yüklü miktarda alım yapıyor sonra farklı bir kaynaktan bir yatırım haberi ve hop düşük fiyattan alınan hisseler tavan. Keza aynı şekilde yalan haberler ile değeri neredeyse sıfırlanan şirketler yüzünden batan yüzlerce kişi var. Ayrıca gerçek manada kripto ile uğraşanlara bakarsanız hiçbirinin spekülasyon ile beslenen coinlere yatırım yapmadığını görürsünüz. Anladığım kadarıyla coinden baya bir kaybınız olmuş ki bu kadar hararetli bir şekilde devlet zararı karşılasın diye çaba gösteriyorsunuz.the_white adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-05-2021, 00:28:05Dediğinizde haklısınız ancak günümüz Türkiyesinde zor.the_white adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle