the_white adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Birileri oynasın devlet sürekli zararı tazmin etsin iddiasında değilim. Tazmin sonrası spekülasyonlara kapatıp bu işi kumar seviyesinden yatırım seviyesine çekebilecekse, gerekli denetimleri sağlayabilecekse o zaman zararı karşılamasına gerek yoktur.
Eğer sizin bu talebiniz bir şekilde piyasada kabul görürse bu sefer borsada para kaybeden de aynı imtiyazı ister aldığı döviz düşen de aynı imtiyazı ister hepsinin zararını devlet karşılasın istiyorsunuz ama pardon da Hacı Baba Tekkesi mi devlet ??